torsdag 14 juni 2012

Smoking on its way!

Nu är det ungefär sju veckor kvar och då tyckte Micke att det var dags att beställa smokingen. Som har fyra veckors leveranstid. Say no more.. män alltså. Tre veckors marginal. Själv ville jag ha typ tio veckors marginal. Men jaja, skönt att det är på gång nu. Han valde att sy upp en på Suitopia som har riktigt bra priser! Det var jag som tog hans mått dock så vi får väl se hur tillförlitliga dem är. Jag själv skulle aldrig våga göra så, men å andra sidan sitter ju en smoking lite "lösare" än en klänning så det blir säkert bra. (De samarbetar även med "min" sömmerska så om man uppger matildasfest i kassan får man 5% rabatt - det låter kanske lite men handlar man för flera tusen så blir det några hundralappar). Nya skor har han köpt redan så då återstår bara fluga och skjorta! Fluga är verkligen ashett, nästan det som gör hela outfiten tycker jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar